Sözcü gazetesi yine çarpıttı

Sözcü gazetesi yine çarpıttı
22 Ocak 2016, 09:22

Sözcü gazetesi resmi Twitter hesabından; “Diyanet bol keseden savuruyor! Logosuna 1.2 milyon lira” yazdığı bir tweet atarak yine çarpıtma haberlere ter verdi.

Sözcü Gazetesi bugün resmi Twitter hesabından; "Diyanet bol keseden savuruyor! Logosuna 1.2 milyon lira" yazdığı bir tweet atarak sitesindeki bir haberine link verdi. Haberde Diyanet İşleri Başkanlığı'nın TRT'den Anadolu isimli kanalı devraldığından, ve logo değiştirerek Diyanet TV'ye çevirdiğinden bahsedilerek, Diyanet'in kanal için yaptığı ihalede 1 milyon 257 bin liralık harcaması olduğu da eklendi. Sözcü, bu haber için herhangi bir kaynak göstermedi.

Sözcü'nün Tweetinde kullandığı gibi haber içeriğinde "logo değişikliği için 1.2 milyon harcandı" anlamı taşıyacak herhangi bir cümle kullanmadığı, toplam ihale harcamaları belirtilirken, logo değişikliği için 1.2 milyon dolar harcandığı algısı yaratacak bu söylemi, Sözcü Gazetesi'nin bilinçli bir çarpıtmasıdır.

Kaynak: gununyalanlari.com