İnovatif fikirleri hayata geçirerek uçak yolculuğuna yeni bir boyut getiren Türk Hava Yolları (THY) hizmet kalitesinde fark yaratmak adına yeni fikirleri yolcularıyla buluşturuyor. Şirketin inovatif projelerine son örnek ikram servisi. İkram sunumunun en önemli unsurlarından biri olan servis malzeme ve ekipmanlarını tümüyle değiştiren THY yolcu memnuniyetini daha da üst seviyeye taşımayı hedefliyor. THY Yönetim Kurulu Başkanı Hamdi Topçu, "Uçak içi ikramın yolcularımızın memnuniyetinin temel unsurlarından biri olduğunun farkındayız. Catering ortaklığımız Turkish DO&CO ile bu alanda önemli başarılara imza atıyoruz. Yolcularımız Türk Hava Yolları uçağına bindiğinde özel bir restoranda misafir edildikleri duygusunu yaşıyor" dedi. THY'nin artık kendi hizmet kalitesi ile yarıştığını belirten Topçu, başarılarını aldıkları ödüllerle taçlandırdıklarını söyledi.
THY Genel Müdürü Doç. Dr. Temel Kotil de, üç yıldır üst üste 'Avrupa'nın En İyi Havayolu Şirketi' seçildiklerini belirtti. Kotil, "Hizmet kalitesi Türk Hava Yolları'nı rakiplerinden ayıran en önemli unsur. Bir süre önce başladığımız lokum ikramı yolcularımızın büyük beğenisini kazandı. Yeni konseptimizle birlikte Türk mutfağından farklı lezzetleri de yolcularımızla paylaşacağız" diye konuştu.
Turkish DO&CO Genel Müdürü Attila Doğudan, yeni servis konseptiyle THY yolcularını sürprizlerin beklediğini söyledi. Doğudan, "Mesela mum ışığında yemek için artık özel bir gün olmasına gerek yok, Türk Hava Yolları ile business sınıfta seyahat etmeniz yeterli. Bu özel yemekten sonra semaverde taze demlenmiş çayınızı da yudumlayabilir ya da özel olarak tasarlanmış fincanlarda, Türk kahvesi içebilirsiniz" şeklinde konuştu. Attila Doğudan, yeni konseptin bir parçası olarak Türk ve dünya tatlarının yanında Türk mutfağının en büyük zenginliği olan baharatların da ön plana çıkartıldığını belirtti.