Ersoy Dede

Ersoy Dede

02 Aralık 2015, Çarşamba

RTÜK’teki İhanet 2

Biz bu RTÜK içindeki ihanet yapısını deşifre ettikçe Ankara'da bazıları hop oturup hop kalkıyor.. Arz edeyim.. Tedirgin olmakta haklılar. Çünkü arka arkaya, A Haber'e, 24 TV'ye, yani Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ı savunan kanallara cezalar yağdırırken, kimleri, hangi kanalları, hangi programları koruyup kolladıkları ortaya çıkacak diye panik olmuş durumdalar. Bunlar gizli saklı şeyler değil. Buradan korudukları kolladıkları programları hatırlatalım altlarındaki imzaları da müsadenizle koyalım ortaya..
**
Bakın değerli dostlar.. Fethullahçı örgüt, darbe girişimiyle eş anlı olarak itibarsızlaştırma planını da devreye sokmuştu.. Darbe girişimi günlerinde, Numan Kurtulmuş'a benzeyen birinin görüntülerini montajla dolaşıma sokan örgüt, siyaset dünyasının tanıdığı en saygın isimlerden birine iftira atmıştı.. Görüntülerin adı geçen siyasetçiye ait olmadığı ise birkaç saat içinde ortaya çıkmıştı.. Ama Halk Tv, gerçeği perdeleyip, montaj kumpas kaseti gerçekmiş gibi yayın yaptı.. Ekranda kocaman; "Numan Kurtulmuş'un da 'Malum Görüntüleri' İnternete Düştü, Kabineye Girme Hayalleri Zayıfladı" diye yazılar yazıldı.. "İnternete Düşen AKP'li Görüntülerinin Anlamı: Üzerlerinden Sadece Milli Görüş Gömleğini Değil, Ne Var Ne Yoksa Çıkarmışlar"…. Bu alçakça saldırılar, açık ekrandan yapıldı.. Bir televizyon kanalı böyle bir haysiyet cellatlığını yapabildi.. Merak eden o tarihin kaydını bulup, Uğur Dündar'ın sunduğu "Halk Arenası" programının arşiv görüntülerine bakabilir.. Bunun üzerine uzman raporu hazırlandı.. Raporda; "İnsan onuruna saygılı olma ilkesine aykırı olamaz, kişi ya da kuruluşları eleştiri sınırları ötesinde küçük düşürücü, aşağılayıcı veya iftira niteliğinde ifadeler içeremez.." hükmünün ihlali nedeniyle Halk Tv'ye yaptırım uygulanması istendi.. Kurul olayın üzerinden 28 gün geçtikten sonra konuyu görüştü.. 16.01.2014 tarih ve 2014/04-13 sayılı kararı ile ''Kamuya mâl olan siyasetçiler, toplum içinde bulundukları konum sebebiyle, kamuoyunun dikkatini çeken kişilerdir. Bu nedenle daha şiddetli eleştirilere de açık olmaları beklenir'' diye karar çıkartılar.. Kararın altında AK Partili üyelerin ve Başkanın da imzası vardı.. Bu rezaletin ortaya çıkması üzerine Numan Kurtulmuş karara avukatı vasıtası ile itiraz etti ve kararı geri aldırma talebinde bulundu.. Bu itiraz sonunda 11 bin TL gibi çok yüksek (!) bir para cezasına çarptırdılar Halk TV'yi.. Bildiğim kadarıyla o para da daha ödenmiş değil..
**
Devam.. Darbe girişimi günlerinde, örgüt medyasının yaptığı yayınlara hangi cezalar verilmiş?.. Bunu bir zahmet o Ak Partili üyeler bir açıklasınlar da bilelim.. O süreçte medya araçlarını haberden dizilerine kadar Erdoğan'a saldırmaya odaklamış olan grubun kanalı STV'de yayınlanan 'Şefkat Tepe' adlı dizinin 22.02.2014 tarihli bölümü geldi kurulun önüne.. Hatırlayın o dizide hangi konuların işlendiğini.. "… Dershaneler, 17 Aralık, 30 Mart Yerel Seçimleri, Ses Kayıtları…" Bütün bu konular tek tek ve Pensilvanya talimatlı olarak işlendi.. Büyükçe bir kısmı zaten FETÖ/PDY iddianamesine de girdi.. Kurul uzmanları bunlardan dolayı kanalın ceza alması gerektiğini savundu.. Ancak AK Partili RTÜK üyelerinin de oylarıyla cezaya gerek olmadığı sonucuna varıldı..
**
Fethulllah Gülen'in bir gülüşüne servetini feda eden, şimdilerde İngiltere Kraliçesi'nin dizinin dibinde maden arayan Akın İpek'in kanalına ne yaptı bu Ak Partili üyeler bu süreçte?.. Bakın BUGÜN TV'de, 15.05.2014 tarihinde yayınlanan "Haber Bülteni" nde Cumhurbaşkanımızın Soma'da bir vatandaşa fiziksel müdahalede bulunduğu yalanı defalarca döndürüle döndürüle verilmişti.. Hatırlayın.. RTÜK Uzmanı bu yalana karşı ceza raporu oluşturdu.. Ne oldu peki?.. RTÜK'te bulunan AK Parti'li üyelerin oylarıyla ceza verilmesine gerek yok kararı çıktı..
**
Bakın yapılan her şey ortada.. FETÖ kanallarını ve yayınlarını nasıl koruyup kolladığınız da, FETÖ hakkında söylenen tek söze karşı nasıl refleks verdiğiniz de.. Kararlar masamda duruyor.. Hepsini çıkarttım. Yazacağım. Yayınlayacağım ki herkes görsün.. Altındaki imzaları da görsünler. Devekuşu gibi kafanızı kuma gömmeniz kurtaramayacak sizi.. TBMM'nin ivedilikle bu '6 yıllığına seçilir' meselesini ele alması kaçınılmaz. Madem millet iradesi tecelli etti.. Madem meclis aritmetiğine göre RTÜK üye yapısı tesis ediliyor.. O halde meclis yapısına uygun bir görevlendirme yapılması kaçınılmaz. Bir ek madde ile '6 yıllığına seçilir' ifadesi yerine 'her seçim dönemi yenilenir' ifadesi eklenir, olur biter.. Aksi halde, TBMM'nin elindedir, lağvedersin RTÜK'ü, tartışacak bir konu da kalmaz ortada.. Kalın sağlıcakla

veya